Магазин DIO Systems разполага със собствен сервиз за гаранционно и следгаранционно обслужване, което улеснява процеса по поддръжка, характерен за устройствата за пречистване на вода и въздух.
Какви са предимствата на собствен сервиз за гаранционно и следгаранционно обслужване на DIO Systems
За нас е важно клиентите ни да се чувстват сигурни и спокойни относно уредите за пречистване на вода и въздух, които купуват от DIO Systems. Затова им предлагаме цялостен кръг на услугата: от помощ и професионална консултация при селекцията и подбора до последващо сервизиране и подсигуряване на резервни части.
В сервизен аспект DIO Systems поддържа огромен асортимент от резервни части на всички предлагани продукти, като можете да разчитате на бърза реакция при възникване на проблем и коректно отношение.
Как да изпратите запитване към сервиза на DIO Systems
Ако имате ситуация с вашите устройства за пречистване на вода и въздух, който не можете да разрешите, направете запитване през формата за регистриране на проблем и експертен екип ще отговори с нашето предложение. Във формата за контакт попълнете вашите имена, данни за контакт, вид на инсталацията и опишете подробно състоянието. Прикачете и файлове със снимков материал или части от съпътстващата продукта техническа документация, ако е необходимо.